srijeda, 26. veljače 2014.

Lazanje od krumpira

Recept preuzet sa bloga 

Jednostavan ukusan ručak a i jeftin, 
ovako je meni ispalo



Hvala na receptu !!

Sastojci:
1.5 kg krumpira-ja sam stavila skoro 2
200 g salame- ja sam stavila 250 
1/2 dcl ulja
3 pune žlice brašna
7 dcl mlijeka
 biber, sol, 
ja sam dodala i vegetu

Krompir oguliti i skuhati cijeli u slanoj vodi- te isjeći na kolutove.
Bešamel:
-zagrijati ulje, dodati brašno i popržiti nekoliko minuta,
polako dodavati mlijeko stalno miješajući
posoliti i pobiberiti te kuhati na laganoj vatri dok se ne zgusne, nekoliko minuta.
Skloniti sa vatre i dodala sam još vegetu te izribala salamu .

U podmazanu tepsiju srednje veličine redati
krompir sječen na kolutove
sipati preko bešamel sa salamom
opet krompir
te bešamel
i zadnji red krompira.
Zapeći u prethodno zagrijanoj pećnici
na 200°- cca 35 min..

Hvala još jednom Aliki na jednostavnom receptu!

Klaudija!

1 komentar:

  1. izgleda jako jako fino joj sam da nisam na dijeti svrati na moj blog

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti, nadam se da ste nešto naučili iz mog malog podsjetnika :D